yesyes,

Jag skrev ett lååångt inlägg igår men det ville inte publiceras eller sparas så va helt enkelt tvungen att radera skiten. Orkar inte skriva om.

Just nu sitter jag i skolan, har datakunskap ... ganska chill faktiskt. Har naturkunskap efter, sen slutar jag. Ska dock inte gå på den sista lektionen så snart bär det hemåt. Fotbollsmatch ikväll, länge sen nu.

Lite kort uppdatering;
, Har gått på kryckor sen i Torsdag, dumpade dom dock iförrgår. Vad har hon nu gjort? tänker ni säkert. Jo, jag har vridit höger knä och senor har lossnat från lårmuskeln, mums (y'  
, skolan går la sådär, inte super direkt ...
, va med Sofie i Lördags, saknat dig bruden<3
, får nu telefon av pappa imorgon, en s5600 (y'
, snart är datan hel, hoppas jag ...
, min älskling, min ögonsten, min lycka, mitt hjärta, min mathilda, bara min mathilda är hos mig. Du anar inte hur lycklig jag är just nu, med dig, bredvid mig. Jag älskar dig<3 

Nu ska jag lyssna på min lärare igen, vi höres.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jag älskar dig så otroligt jävla mycket Erika. Du förstår inte hur lycklig jag är med dig!? <3<3<3

2009-09-03 @ 09:21:36
URL: http://differentnamesameshit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0