no fantasy, no life

godorgon, godmiddag, godkväll.... välj de ni föredrar.
Igen skola för mig idag, mådde verkligen inte bra imorse. Mår inte så mycket bättre nu heller men ska faktiskt försöka ta mig till skolan imorgon. Idag har jag bara tatt det lugnt. Gjort femtio (?!) mattetal, sovit och vart med min älskade Mathilda <3 all jävla förbannad kärlek på dig! 

Jag har ett litet eller kanske stort, vem vet, problem. Jag har verkligen ingen aning om vad jag ska skriva här längre. Hur kul kan det va att läsa om vad jag gör på dagarna tex? Inte de minsta intessant för er att veta vad som händer i min ointresserade värld. Jag vill tänka lite mer, för då skulle det finnas så mycket mer att skriva om. Jag har nog fått en blackout för tillfället, skrivlusten kommer nog snart tillbaka. Förväntar er inte så många inlägg nu under den närmaste framtiden vill jag nog helt enkelt säga.

Nu ska jag snart sova, ha ett bra liv tills vi hörs igen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0