...and now i'm inside out?

Med tanke på mitt förra inte-allt-för-happy-mode inlägg, då folk frågade om det hade hänt något så var jag bara tvungen att skriva. Nej, det har det inte. Jag mår bra, toppen och allt sånt, tror jag iallafall. Ärligt talat så vet jag inte riktigt hur jag mår just nu, det går lite upp-och-ner och det om något, är förrvirande. Jag saknar mitt gammla ja, jag saknar mig själv, den jag brukade vara. Är inte hon längre men vill så gärna. Jag går runt och grubblar på något dag ut och dag in, men jag vet inte varför eller riktigt vad de är. Det kanske låter knäppt, men de är så de är. Jag vill vara den glada Erika utan problem igen, visserligen har jag inte några problem nu heller men något har förändrats och jag gillar det inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0