love u.

Iförrgår åkte jag och Frida till min pappa. Vi kom dit vid halv elva typ så hann inte göra något. Men igår tillbringade jag och hon en hel dag i svarteborg. Vi käkade pizza, chillade i solen, läste tidningar och hade allmänt mysigt. Klockan åtta åkte vi hem och sedan drog jag och hon till Peter där massa var och sjöng singstar och spelade gh, längesen nu, saknat de. Och btw, Grattis till Peter som fyller sexton!<3
Nu har jag precis jobbat klart, får se vad som händer idag, är ganska trött så funderar på att sova? eller sätta på en film.


Skälli' pen cover.

Kommentarer
Postat av: Bella

Jag kommer ihåg det som det var igår. Men tider förändras och människor förändras. Nu är vi närmare varandra än på länge men inte lika nära som vi var ändå. Vi var uppe på varandra, kanske lite för nära? Det var du och jag mot världen. Nu är det du och jag, och massa fler mot världen. Ju fler vi är, desto starkare, och jag älskar dig och alla andra. Men ändå kan jag inte låta bli att tänka tillbaka. Oj vilken uppsats det blev men vad jag försöker säga är attjag vill att vi ska finnas för varandra lika mkt som vi gjorde förr.. Gör vi det? Jag vill det. <3

2009-07-29 @ 23:07:07
URL: http://miinverklighet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0