update!

Tisdagen; Denna dagen började som en lam fest typ, inget hände och alla var tråkiga. Men den slutade kanon! Niklas frågade om jag ville med ut på sjön med han och Jesper, visst, det ville jag såklart. Efter att ha vart med om det mest skrämmande i mitt liv, nej okej, så farligt va det inte men det var ganska läskigt! Vågorna var inte så små som jag hade hoppats och båten slog nästan över, men sjukt kul var de. Efter blev det fotboll med Cippe, Niklas, Jesper, Martin, David, Oliver, Peter och Max. Fyra små killar hängde även på. Det var super kul. Sen glass och sen hem till Max och kolla på Lejonkungen (y) Frida kom och jag, hon, Martin, Oliver, David Och becka drog till bryggan och kollade lite. Sen drog jag och Frida hem, myspys:*

Onsdagen; Jobbade mellan halv två och fem sen efter det joinade jag Niklas, Cippe och Jesper när dom skulle ut och fiska makrill, det låter tråkigare än va det är faktiskt, det var skönt. Jag fick två stycken, dom största. Plus att jag lyckades trassla in fiskarna i linan på spöt så det typ dampa? skickligheten själv? :) Sen blev det pricken med dom tre. Frida kom i en timme typ och sen drog jag hem och somnade gott efter ett avsnitt av svensson svensson (y)

Idag; Idag har jag vart moraliskt stöd till frida när hon städad på Baden, Käkat på hamngrillen med den tösen. Blivit "jagad", inte jagad men hitta inget annat ord, av polisen för jag skjutasde Frida utan hjälm. Spelat tv-spel med Cippe och sett på film med Cippe. Haft en sjukt härligt dag. Polisen har vart igång idag, dom tog Cippe nyss, fick jag reda på. Så nu får du allt greje med moppen din klant, nej men, stackare ;o<3

Nu ska nog jag sätta på en film eller något, svensson svensson låter lokande? Blivit beroende :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0