my hero.

Min bästavän, min busunge, mitt allt, jag har varit utan dig förlänge nu. Jag vill ha dig här, nära mig, hos mig. Kommer du ihåg alla gånger vi har gjort dumma saker, som bara du och jag kan tycka är kul? I remember it like it was yesterday. Varje gång gänget gör något tillsammans så är det något som fattas, du fattas. Jag tror inte riktigt du vet hur mycket skyllnad du gör när du är i närheten. Du är en av dom bästa, du är min bästavän. Du flyttar den 17 augusti och jag har träffat dig fem gånger på hela sommarlovet, om ens de? Det håller inte, hur i helskotta ska jag klara mig utan dig? min alldeles egna busunge? det komemr inte gå, verkligen inte. Fyfan vad jag saknar och älskar dig! <3


<3

Kommentarer
Postat av: Frida

Älskling du är för underbar för att det ska kunna gå att skriva i ord. Jag saknar dig. Jag saknar dig så att det gör ont! Du är den personen jag alltid har roligt med, alltid! Jag började gråta när mamma sa att jag äntligen fick träffa mina kompisar igen, och du var den första jag tänkte på! Men jag jobbar och du åker snart utomlands. Jag ska till Halland tors-fre, men på lördag så kan jag ta ledigt och träffa dig igen, om du kan? För det är ngt som jag har längtat efter! Glöm aldrig bort mig Erika Johansson! Jag skulle aldrig klara mig utan dig! <33

2009-07-26 @ 21:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0