klockrent.

Godmorgon nu har jag precis vaknat. Frida ligger kvar i sängen och drar sig. Vi ska snart åka och städa på baden sen vet jag faktiskt inte vad som händer. Vi får se om det händer något kul. Och som vanligt blir inläggena på morgon ortroligt korta och meningslösa. Det finns ju inget att skriva om än, så här tidigt, för inget har ju hänt. Ändå sitter jag här och skriver, varför? Idag när jag vaknade hade jag verkligen skrivar lust men jag visste inte vad jag skulle skriva om, så nu skrive rjag bara massa skit. Men jag måste få skriva. Jag ska försöka att skriva ett normalt inlägg senare idag, nu ska jag gå ner och äta frukost.


underhållning på hög nivå! :)

Kommentarer
Postat av: Bella

haha, han är underbar xd

Sv: i alla lägen?

2009-07-27 @ 18:14:04
URL: http://miinverklighet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0