Jag vill dö.

Ja, jag vill faktiskt de, för en dag. Jag vill kunna träffa dig igen. För jag vet att du är där uppe, i ditt eget paradis, för annars skulle du inte tagits ifrån mig. Du förstår inte hur ont de gör vissa dagar, att veta att jag aldrig får träffa dig igen. Trots att det är längesen nu så saknar jag dig varje dag. Idag är det fint väder så jag antar att du ler, att du är glad. Du ser mig va, du ser väl hur bra jag har det här nere? och hur underbart allting är just nu? och hur lycklig jag är? Jag hoppas du gör det iallafall. Men du saknas, en pusselbit saknas, utan den pusselbiten blir inte pusslet helt. De där pusslet kan man se som mitt liv. Du tog en bit av mig med dig, jag anklagar dig inte för de, du får den biten. För på så sätt glömmer jag dig aldrig! Farmor, jag älskar dig! 

Kommentarer
Postat av: Bella

Dom har det underbart uppe i himlen. Det är som en befrielse att komma dit utan bekymmer och utan lidande. Men ändå kan man inte låta bli att vilja ha dom tillbaka eller sakna dom. Men det hör till, men tänk på att hon ser varje steg du tar och varje tanke du tänker, hon är din beskyddande ängel och hon älskar dig lika mycket som du älskar henne<3



bajs, du får mig att gråta ;/ <33

2009-07-25 @ 01:29:15
URL: http://miinverklighet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0