everything.


Sätt på den här och läs om ni orkar, om inte så sätt bara på låten.
Han är så förbannat bra.

Tretton dagar sedan förra gången jag skrev, beror mest på att mina bröder sabbade min dator när jag var på Rhodos, den funkar visserligen fortfarande inte men är hos pappa nu. Men det beror också på att jag har haft fullt upp den senaste tiden, med allt man kan tänka sig. Jobb, vänner, skola och inte minst fotboll. Det har hänt mycket sen förra gången jag skrev.

Min tös och min busunge har flyttat till Halland, saknaden är stor kan jag ju säga, hemskt är det. Men jag hoppas att ni har det bra där uppe, nere? Ingen aning om vart det ligger men det spelar ingen roll, jag har hört att ni trivs. Cippe har också flyttat, till Skärhamn och det är minst lika jobbigt. Hoppas att ni tre kommer hem snart, saknar er men still, jag hoppas att ni har det underbart.

Har även jobbat, antagligen mer än i hela mitt sexton åriga liv. De där lät som om jag hade jobbat mycket, men så är inte fallet kan jag då meddela. Jag har jobbat ganska lite men det känns som mycket, eftersom jag aldrig har jobbat innan. Det var meningen att jag skulle fortsätta jobba där när skolan började också, både på vardagar och helger. Blit nog dock bara helgerna nu.

Skolan har dragit igång igen. Helt ny skolan, helt ny klass och helt nya kompisar. Kan säga att jag inte är överlycklig över att gå i Uddevalla. Stå upp halv fem på morgonen och komma hem ungefär vid sex på kvällen, inte något som ger mig ett leende på läpparna direkt. Mitt schema är kanske inte det bästa, börjar halv nio och slutar tjugo i fyra, varje dag. Jag hamnade i HP09A vilket betyder att jag ska gå Handels programmet i tre år på Agneberg. Vill egentligen gå Barn och fritid men eftersom mitt minne inte är så bra så glömde jag ändra det, så jag får helt enkelt gå handel, vem vet, det kanske blir kul? Min klass den verkar bra, inte alltför seriös vilket var min största mardröm att den skulle bli. Alltså seriös. Har lärt känna några rätt bra nu och dom är verkligen störtsköna, det gillar vi. För er som inte vet de så ska jag även gå fotboll på UEIG, elitidrottgymnasiumet. Fotbollen drar igång på måndag, ser framemot det.  

Serien har även dragit igång igen, för båda lagen. Har bara spelat tre matcher och dom ha rinte vart dom bästa direkt, förlorat alla. Tre matcher förlorade på hela förra säsongen, då samanlagt med båda lagen. Vad händer? F -94 kan jag förstår, vi vann serien och kom till a-slutspel, bättre lag. Men vi platsar där, vi måste bevisa det tjejer. Damlagets match var bara otur, vi mötte serieledarna, men den matchen var riktigt bra. Nu kör vi gärnet tjejer.
 
Min Mathilda har jag även spenderat många dagar med. Överlycklig för det bruden. Du är mitt liv, min bättre halva, lämna mig aldrig? Haft så förbannat kul med dig, du ahr fått mig att må så bra. Finns för dig, tveka inte på det.

Nu ska jag till mamma på lilla väjern, seeya<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0