taking chances

Jag sitter har och laser allt snallt som du skriver om mig. Hur du ser upp till mig, att jag ar som din storasyster och att allt ar annorlunda nar jag ar hos dig. Du ska veta att det varmer nagot enormt. Men Bella, vart ar de dar med att ta en risk da och da? Att ta risker brukar, eller de ar, min grej. Men du klarar det lika bra som jag. Forsok ibland med de, for du klara mer an du tror. Och du vet att jag tar dig om du faller, kramar om dig tills allt ar bra igen, det vet du, hoppas jag? Jag har kant dig sa lange och jag vet vad du ar kapabel till. Du ar sa mycket mer an du tror vannen, glom aldrig det! Du ar en del av mig Bella och ingen, verkligen ingen del av mig ska fa ma daligt. Du klarar de, lita pa mig? Vi ses pa mandag bby, ring om du vill. Jag alskar dig<3

Kommentarer
Postat av: Bella

Det gäller att våga, det är inte så enkelt som du får det att låta. Jag älskar dig<3

2009-08-06 @ 19:13:03
URL: http://miinverklighet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0